elenorsliv.blogg.se

Livet som trebarnsmamma till Billy samt enäggstvillingarna Bonnie och Bianca, som alla blev till genom IVF. Välkomna till oss!

Nu händer det grejer!

Publicerad 2015-12-05 16:55:29 i Allmänt,

Var på kliniken idag och jag hade 15 äggblåsor på EN(!!) äggstock och nästan lika många på andra. Så risken är nu att jag kanske blir överstimulerad, berättar mer om det senare. Hur som helst så blir det äggplock på måndag. Så skönt att det blir av nu. 
Ville bara skriva ett litet snabbmeddelanden så ni vet hur det ligger till. Nu ska jag börja med mat, vi ska få gäster. 

Kommentarer

Postat av: Susanne

Publicerad 2015-12-05 22:45:53

Åh vad glad jag blir🙏❤️

Svar: Tack 😘
Elenor Bodin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela