elenorsliv.blogg.se

Livet som trebarnsmamma till Billy samt enäggstvillingarna Bonnie och Bianca, som alla blev till genom IVF. Välkomna till oss!

Jobbig natt

Publicerad 2016-10-19 19:53:00 i Allmänt, Billy, BonnieochBianca, vardag,

Vilken natt, fick pröva på hur det är att vara trebarnsmamma på riktigt. Blogginlägget jag skrev då skrev jag halvt sovande så det var kanske lite svamligt.
Bonnie var hur glad som helst men vägrade sova, spydde ner sig två gånger. Klockan två somna hon. Jag hann precis somna så vakna Billy och var ledsen för det kliade så på honom. Stoppade honom i duschen och duscha honom svalt, sen smörjde jag in honom med kortisonsalva. Billy vaknade till ordentlig och somna inte om på ett bra tag. När han väl somnat så hann jag ens inte somna innan Bianca vakna och hade kissat ner sig sen vakna Bonnie och var hungrig. Halv sex la jag huvudet på kudden och tok somna. Klockan skulle ringa halv sju. Jag måste ha stängt av den för 8.40 vakna jag med ett ryck och 9.00 Skulle jag vara borta. Kan säga att det blev bråttom. Stackars tjejerna fick åka iväg med pyjamas.

Idag har jag känt mig bakis hela dagen. Men så fort man får ett leende så glömmer man allt. Imorgon är det dags för ultraljud för lilla Bonnie. Önska oss lycka till. 

 När man ser detta glömmer man allt. Ursäkta fläcken, Bianca hade precis lagt en härlig spya. 
 
 mina små puppor

Kommentarer

Postat av: Susanne

Publicerad 2016-10-19 22:58:36

Kram på er❤️

Svar: Tack så jättemycket för idag ❤️
Elenor Bodin

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-10-21 23:23:22

Är du ensamstående? Måste vara jättejobbigt att ha 3 barn på natten!
Kram 💜

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-10-21 23:25:28

Nu såg jag att du inte var ensamstående när jag läste vidare i bloggen. Var första gången jag hamnade här av en slump och läste inte alla inlägg 💜

Svar: Ingen fara. Är nästan som ensamstående 🙈
Elenor Bodin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela