elenorsliv.blogg.se

Livet som trebarnsmamma till Billy samt enäggstvillingarna Bonnie och Bianca, som alla blev till genom IVF. Välkomna till oss!

Fyra barn

Publicerad 2016-10-13 21:22:00 i Allmänt, Billy, BonnieochBianca, vardag,

Hej på er!

Vi dras med en envis förkylning som vägrar ge sig, så min träning går ju åt skogen.
Det har varit lugna dagar med barnen, dem har varit så snälla. Bonnie verkar ha haft lite ont i magen, tror det är av penicillinet. Jag skojade och sa till Bobby att vi kanske skulle ta och skaffa ett fjärde barn, vi har ju ett embryo kvar i frysen och ny bil har vi ju snart, så plats finns. Han svarade mig ens inte så antar att denna fabrik är stängd haha.

Igår var min mormor hos oss och hjälpte mig med tjejerna. Så skönt med ett par extra händer. Hann äntligen rensa ur min garderob som jag behövt länge. Nuförtiden hinner man bara med det vardagliga och knappt det.

  Kläder som ska säljas. Har lite för mycket tror jag.
Idag har vi tagit lite höstbilder kommer mer sen.
 Bästa vänner, älskade barn
 
 Nature Said No, Science Said yes
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Susanne

Publicerad 2016-10-13 22:19:14

Älskade barn🙏❤️
Tack för en mysig dag, detta gör vi om!
Kraam😘

Svar: Det gör vi om varje vecka 🙏🏼❤️
Elenor Bodin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela