elenorsliv.blogg.se

Livet som trebarnsmamma till Billy samt enäggstvillingarna Bonnie och Bianca, som alla blev till genom IVF. Välkomna till oss!

En fas

Publicerad 2016-09-08 20:36:00 i Allmänt, BonnieochBianca, vardag,

Hej på er!
Hade ju lovat er att berätta om när Billy blev storebror, men det får jag nog skriva om på lördag för jag har två tjejer som bara skriker. Det här kan ha varit det värsta dygnet hittills, har knappt inte sovit på 24 timmar, när jag väl fått den ena att tystna så börjar den andre, sen har jag en son som vill ha uppmärksamhet oxå, jag räcker inte till. Försöker intala mig att det bara är en fas dom går igenom.
Bonnies tur att börja igen.
 
 Nu sitter jag med båda i knät och lyckats fått Bianca att sova. 
 
Skulle behöva duscha, men får nog lukta svett i några dagar till. 
Whis me luck! 
Kram 

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2016-09-10 07:52:09

Ja jag vet alltför väl hur det är! Det är så psykiskt nedbrytande! Spelar ingen roll att man vet att det kommer att bli bättre för just när man är i detta så ser man tusan ingen ljusning! Kram!

Postat av: Lisa

Publicerad 2016-09-10 10:45:06

Hej!

Förstår helt, jag har två enäggstjejer födda jan 16, och en son på 2,5 år. Ibland tror jag att jag ska bli tokig, räcker liksom inte till...kul att följa någon i samma situation! Ha det gott//mvh Lisa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela