elenorsliv.blogg.se

Livet som trebarnsmamma till Billy samt enäggstvillingarna Bonnie och Bianca, som alla blev till genom IVF. Välkomna till oss!

Mindre nöjda bebisar

Publicerad 2016-09-12 19:27:00 i Allmänt, Billy, BonnieochBianca, vardag,

Hej på er. 
Igår fick jag massor av nya läsare, så roligt. Välkomna hit! :) 
Vet inte riktigt vad tjejerna går igenom, men nöjda är dom inte. Billy var en väldigt nöjd och lugn bebis, så det här är nytt för mig och sen är det två också. Tycker jag testat allt. 
En vanlig syn hemma just nu. 
 
 
Inatt när jag vakna och skulle ge tjejerna mat så möttes jag av denna syn. Billy hade smygit sig in hos oss och gosat in sig hos Bobby. När man ser detta så är det värt att vakna på nätterna. 
 
Jag har ju lovat er en snyfthistoria och den är på G, har barà lite problem med att få upp en video till den. Men ha tålamod. 
 
Kram från E
 
 

Kommentarer

Postat av: Angelica

Publicerad 2016-09-12 20:23:35

Men åh va gulligt det är när de har likadana kläder!

Postat av: Fruskywalker ig

Publicerad 2016-09-12 21:18:33

Bebis livet. 🙈

Postat av: Anna

Publicerad 2016-09-13 06:53:17

Tvillingarna som kom till oss i april är våra första barn så har inget att jämföra med, men jag har aldrig hört någon prata om att barn skriker 90% av sin vakentid - men det gjorde våra i ca 3,5 månad!! Testade allt som kunde hjälpa deras små magar att må bättre, men inget, precis inget hjälpte. Nu är dom 5 månader och allt kan bara bli bättre. Dessa 3,5 månad var så otroligt jobbiga!! Som du vet föddes dom 9 veckor tidigt och då är magarna extra känsliga.

Postat av: Mickan

Publicerad 2016-09-14 13:54:44

Åh dedär är ren kätlek ❤️

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela