elenorsliv.blogg.se

Livet som trebarnsmamma till Billy samt enäggstvillingarna Bonnie och Bianca, som alla blev till genom IVF. Välkomna till oss!

Sjuka familjen

Publicerad 2017-06-28 23:53:00 i Sjukdom, vardag,

Idag har vi bara umgåtts med folk som ger mig energi och jag har kunnat vara tyst, trött och tråkig. Varit så skönt och mysigt. Det har känts bättre idag men orken har varit borta och alla tre barnen har inte visat sig från sin bästa sida. Bonnie och Bianca har varit väldigt mammiga. Men det kan jag nästan tycka är mysigt för trodde verkligen inte de skulle bli det. 

 Idag fick vi en kallelse för att göra en ny njubarksscintigrafi på Bonnies njurar och jag fick en kallelse för att träffa kirurgen som opererade mitt tarmvred för att se om de kan komma fram till vad min smärta kommer ifrån. Jag och Bobby kunde  inte låta bli att skratta åt eländet, får brev från akademiska var och varannan dag. Bobby skojade och sa att han tycker tjejerna i familjen Bodin verkar ganska svaga, kan ju bara hålla med. 

 

Men jag känner mig ändå lyckligt lottad, vi är en fin och stark familj och allt som vi gått/går igenom för mig och Bobby närmare varandra istället för tvärtom som det lika gärna kunde ha gjort.  

 Bianca har bara haft ett anfall idag som inte var så farligt. Heja heja. 

 
 
Massa kärlek 
 
 
 
Sommarbarn 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela