elenorsliv.blogg.se

Livet som trebarnsmamma till Billy samt enäggstvillingarna Bonnie och Bianca, som alla blev till genom IVF. Välkomna till oss!

Rycker i äggstockarna

Publicerad 2017-05-30 00:05:00 i Allmänt, Vänner, vardag,

Idag har jag och barnen varit och träffat Amandas och Patriks lilla bebis. Helt bedårande. Amanda kom in i mitt liv ganska sent. För ca 4 år sedan. Vi fann varandra direkt och hon har blivit en av mina närmsta vänner, vi är lika på många sätt och har samma intressen, snällare människa får man leta efter.

 

Jag blir alltid lika fascinerad av att ena dagen ligger bebisen i magen och sen nästa är den ute och är en liten person. Som förra måndagen var Amanda hos mig och allt var som vanligt och nästa morgon fick jag ett sms om att bebis hade kommit.

Det är konstigt, just nu är jag lite trött och sliten och känner mig färdig med barn, men så fort man sitter där med en liten i famnen rycker det i äggstockarna och man tänker att en till kanske man skulle ha. Tur vi inte bara kan skaffa barn som vanliga människor för så impulsiv som jag är så hade vi väl försökt nu. Haha. Till och med Billy som är lite trött på att hans systrar alltid tar hans leksaker sa att han ville att vi skulle ha ett till barn, men då skrek pappan rakt ut. Måste ju tänka att jag ska orka och hinna med dem när de blir stora också.

Bildbombar lite här på bebis, man kan ju inte få nog. Insåg verkligen idag att mina tjejer inte är små bebisar längre.

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela