elenorsliv.blogg.se

Livet som trebarnsmamma till Billy samt enäggstvillingarna Bonnie och Bianca, som alla blev till genom IVF. Välkomna till oss!

Seg dag

Publicerad 2017-05-22 23:09:17 i Allmänt, vardag,

 Idag har jag känt mig så fruktansvärt seg och tråkig. Ni vet när man har massor att göra men inte orkar ta sig för något. Har bara velat gå och lägga mig hela dagen. Skulle nog få pris som världens sämsta mamma idag, inget tålamod alls med barnen.   
 
När man ser det här glömmer man allt det jobbiga.
 
Fick lite besök av vänner mitt på dagen, det var räddningen. 
Bianca, Lily & Bonnie. Vänner för livet. 
 
När de hade åkt så sov tvillingarna middag och jag kände för att bara sätta på en film åt Billy och krypa ner och halvsova och mysa, den idén gillade inte han, nej vi skulle minsann spela spel, så det var bara att snällt lyda. Vila kunde jag glömma.
 
Självklart kolla vi på våra hockeyhjältar.
 
 
På kvällen kom min älskade farmor och hjälpte mig med maten och nattningen. Hon brukar göra det 1 gång i veckan. Är så tacksam. Alla tre barnen somnade jättefort ikväll. Imorgon ska jag ta med farmor och tjejerna på shoppingtur. 

Kommentarer

Postat av: Sofie

Publicerad 2017-05-24 10:41:31

Hittade precis hit till din blogg och fastnade direkt. Blev förvånad över hur ung du är och imponeras över att du tar hand om tre (superfina!) barn själv om dagarna. Och så vacker du är :} Har alltid sagt att om jag får en dotter en dag så ska hon heta Bianca, haha. Men det vore kul att veta lite mer om dig, för oss som inte riktigt vet. Typ hur gammal du är, var du är uppväxt, var du bor, intressen osv osv. Ha det fint!

Svar: Hej och välkommen hit. Tack för de jättefina orden. ❤️ Och tack för önskemålen, det älskar jag. Kom gärna med med tips. Kram
Elenor Bodin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela