elenorsliv.blogg.se

Livet som trebarnsmamma till Billy samt enäggstvillingarna Bonnie och Bianca, som alla blev till genom IVF. Välkomna till oss!

Tvillingkalas

Publicerad 2017-05-16 23:25:00 i Allmänt, Attvaratvillingmamma, Billy, vardag,

I Enköping har vi en liten tvillinggrupp med tvillingar födda 2016 och nu har dom första av dom fyllt 1 år. Så idag var vi på tvillingkalas för Axel och Vilhelm, full rulle kan man säga. Tyvärr var några sjuka och kunde inte komma.

 
Bonnie
 
Försökte ta en fin bild på B&B ihop = med omöjligt 
 
Super mamman Sara underhöll alla barnen.
 
 
Var och träffa några vänner vid lunch, vänner som ger så mycket energi ❤️ Välbehövligt. Känner mig rätt slut just nu, Bobby jobbar som aldrig förr. Det är kul att det går så bra men det betyder att jag inte har någon avlastning hemma, ta hand om två bebisar och en liten kille plus ALLT hemma börjar kännas, speciellt nu när tjejerna sover sämre på nätterna igen. Dom där förbaskade tänderna! 

 

Efter att jag hämtat Billy på förskolan åkte vi och storhandla, barnen skötte sig exemplariskt. Innan jag fick barn skulle jag aldrig muta dom med godis eller glass, vilka bestämda åsikter man hade då. Kan säga att Billy kom ut med en stor Daimstrut. Haha. 

 

 
 

På kvällen sa Billy att "mamma kan vi inte göra något bara du och jag." Kände då mitt dåliga samvete, var så länge sen det bara var han och jag. Visst, vi brukar lägga pussel och spela spel, men då är tjejerna jämt runt oss. Så vi gav oss ut på cykeltur. Vi pratade om allt mellan himmel och jord. Mitt hjärta smälte när han sa "Nu är det mamma och Billy tid, det tycker jag om" Han cykla 5 km!

 Billy mamma tid 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Susanne

Publicerad 2017-05-17 17:12:58

Underbart❤️❤️❤️
Tack för idag😘

Svar: ❤️
Elenor Bodin

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-05-19 21:04:06

Så fina barn du har❤️

Svar: Tack❤️
Elenor Bodin

Postat av: Www.caitlin.blogg.se

Publicerad 2017-05-19 21:05:10

Så fina barn du har❤️

Svar: Tack❤️
Elenor Bodin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela