elenorsliv.blogg.se

Livet som trebarnsmamma till Billy samt enäggstvillingarna Bonnie och Bianca, som alla blev till genom IVF. Välkomna till oss!

Höjning av medicin, husvagn och barn, Ullared m.m

Publicerad 2017-07-23 18:49:00 i Allmänt,

Nu sitter vi i bilen på väg hem efter en skön vecka i Tylösand. 

Många har frågat mig om husvagnen, hur stor den är, hur vi sover osv. Märket på husvagnen är Solifer och bodelen är 6.30 meter. Den har 7 sovplatser om man bäddar ner fram sen kan man bädda ner bak så man får en våningssäng till. Nu har vi gjort så att vi tagit bort bordet fram, eftersom vi alltid äter i förtältet, och ställt in en extrasäng som tjejerna sover i. Funkar hur bra som helst. På kvällarna sitter vi i förtältet och pratar eller spelar spel, så vi stör ju inte twinsen. Jag och Bobby ligger bak i en 1.20 säng och Billy ligger i en säng över oss. Måste säga att allt har funkat väldigt bra. Men sen är det ju alltid lite småkaos att åka på semester med barn och de vuxna kan gå varandra på nerverna, men tror jag och Bobby bara blev irriterade på varandra 1 gång haha men vi är inte så långsinta. Billy har trivts som fisken i vattnet, han cyklar omkring, spelar fotboll och hittar massa nya kompisar.  Kan verkligen rekommendera till er som funderar på att köpa husvagn, gört. 

 Lite mörka bilder men under här sover jag och Bobby och över sover Billy. 
 
Fram sover  B&B 
 
 
 
Twinsen gillar husvagnslivet. 

I torsdags hängde vi på stranden och hade det skönt. Bonnie är totalt livrädd för sand. Gråter om det kommer lite sand på filten och sätter vi ner henne i sanden blir hon helt hysterisk. På kvällen åt vi på en jättefin resturang som heter Punsch och sen spela vi minigolf.

 

 Bonnie och Billy på härliga stranden.
 
 
Perfekt tyckte Bianca, hon kunde dra brorsan i håret utan att han kunde försvara sig. 
 
Älskar klänningen från Livly, synd bara att de är så små i storlekarna. 

I fredags var vi på Ullared och vi var ju inte ensamma. Jag tog tjejerna i sele för att slippa trängas med barnvagnen och det gick så bra. Jag passade på att handla julklappar och födelsedagspresenter och lite annat smått och gott. Jag gillar verkligen Ullared. 

  

Bianca har svarat bra på höjningen av medicinen och kramperna har minskat, fortfarande några småkramper, och hon har inte blivit tröttare som jag befarade. Imorgon får jag höja 0,5 ml till om jag tycker det behövs. 

 
Vi stannade och åt vid Brahehus. Nog att jag är partisk, men jäklar vad söta barn vi har. 
 

 Nu ska det bli skönt att få komma hem till våran borg.

 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-07-23 19:04:22

Hej bianca o Bonnie så söta tjejer o lika storebror. Jätte söta är dom

Postat av: Helena

Publicerad 2017-07-23 21:04:04

Jag må vara partisk jag också, men ni har otroligt söta barn❤️

Postat av: Susanne

Publicerad 2017-07-23 22:01:01

Saknar er såå❤️😘

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela