elenorsliv.blogg.se

Livet som trebarnsmamma till Billy samt enäggstvillingarna Bonnie och Bianca, som alla blev till genom IVF. Välkomna till oss!

Släppt Allt

Publicerad 2017-07-10 22:51:33 i Allmänt, Vänner,

God kväll alla fina.

Har inte skrivit på några dagar, men kände bara för att släppa allt. 

I helgen var det en festival där jag bor och jag och Bobby planerade för länge sen att vi skulle skaffa barnvakt och gå på den två dagar för det var artister vi ville se båda dagarna. Sen hände ju allt det här med Bianca och jag kände inte alls för att lämna bort henne för att jag skulle iväg och ha kul. Men Bobby och några vänner övertalade mig och sa att det är klart du ska gå, det är nu du behöver komma iväg, tänka på något annat koppla av och inte vara på helspänn hela tiden och skulle det vara något är du bara 10 minuter bort och hon är i goda händer. 

Så jag bestämde mig för att om hon inte fick några kraftiga kramper dagarna innan så går jag. Jag skulle aldrig lämnat bort henne om det var som när vi var på sjukhuset.

Och vet ni, vilket jäkla bra beslut det var att vara barnfri en helg! Jag har nog inte fattat hur spänd jag varit. Jag känner mig som en helt ny människa. 

Jag hade så himla kul. Jag släppte allt, bestämde mig för att inte oroa mig över barnen som hade det så bra hos sin farmor och farfar. Jag släppte att jag var mamma. Jag fick bara vara Elenor för en helg. Det var fantastiskt. Kanske låter ego och knäppt för att komma från en som haft svårt att få barn men det här var precis vad jag behövde efter denna tuffa månad! 

 

 Barnens gudmor/min bästa/kusin Maria ❤️
 
 

Kommentarer

Postat av: Isabelle

Publicerad 2017-07-10 23:06:41

Vilken fin klänning 😍

Svar: Tack. ❤️
Elenor Bodin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela