elenorsliv.blogg.se

Livet som trebarnsmamma till Billy samt enäggstvillingarna Bonnie och Bianca, som alla blev till genom IVF. Välkomna till oss!

Snart så...

Publicerad 2015-12-03 15:35:31 i Allmänt,

Var på kliniken igår och det såg ganska bra ut, några äggblåsor som var mogna och några som fortfarande var för små. Dom tog även blodprover för att se hur mina hormonvärden var. Kliniken ringde upp mig på eftermiddagen och sa att dom ville att jag ska komma in på lördag på ett nytt ultraljud, för äggblåsorna var fortfarande för små, så det är bara att spruta några kvällar till.
 
 
Det ni ser på bilden är en stor äggblåsa och några mindre. Tyvärr tror jag att den stora kommer hinna bli övermogen innan dom andra hinner ifatt. Många gör misstaget och tror att äggblåsa är lika med ägg. Men så är det inte. Förhoppningsvis ska det finnas ett ägg i varje äggblåsa men dom är så små som dom kan man inte se på ultraljud.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela