elenorsliv.blogg.se

Livet som trebarnsmamma till Billy samt enäggstvillingarna Bonnie och Bianca, som alla blev till genom IVF. Välkomna till oss!

10 år

Publicerad 2016-10-09 23:28:00 i Allmänt,

Måste bara tacka alla er som skrivit till mig med tips och hejarop nu när Bonnie varit sjuk. Hon mår mycket bättre, man märker inte på henne att hon är sjuk. Nu väntar vi bara på ultraljud av hennes njurar.
Jag har haft fruktansvärt svårt att sova dom senaste nätterna, även fast det inte var nått farligt var det väldigt obehagligt när hon slutade andas dom där sekunderna. Ligger och lyssnar på tjejernas andetag och så fort något låter konstigt flyger jag upp. Måste komma över det så jag får sova.

Igår firade Bobby och jag 10 år. Han är min trygga klippa. 10 år av sorg och glädje. Vi har gått igenom så mycket tillsammans. Man har tvivlat, men i slutändan står vi där starka tillsammans. 

 

Som sagt min klippa
 
Vi hade bokat in 1 timmes helikoptertur igår för mig, Bobby och Billy. Vi kände att Billy behövde göra något med bara oss och Bobby har haft sjukt mycket jobb så honom har vi knappt sett röken av

och eftersom Bonnie var så pigg så kunde vi genomföra det och det var tur annars vet jag någon som hade blivit besviken.
Det var så häftigt att se allt från luften, allt såg så annorlunda ut. Husen såg ut som små leksakshus.

 Lycklig kille (och mamma)
 
 Vårt hus
 
Vårt hus räknas som strandtomt. Skulle nog säga vasstomt
 
 Gården som betytt allt. 
 
 Gripsholmsslott från ovan 
 
 Jag njuter
 
Ikväll skulle Jag och Bobby se söndagsfilm, men han somna när han lade Billy, en typisk klassiker för småbarnsföräldrar, så här sitter jag själv
med tjejerna. Hoppas ni haft en underbar helg. 
Kram på er
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Susanne

Publicerad 2016-10-10 22:04:37

Kram på er❤️Kul att ses idag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela