elenorsliv.blogg.se

Livet som trebarnsmamma till Billy samt enäggstvillingarna Bonnie och Bianca, som alla blev till genom IVF. Välkomna till oss!

Overklighetskänsla

Publicerad 2016-10-19 01:55:00 i Allmänt, Billy, BonnieochBianca, vardag,

Hallå i natten. 

Passar på att skriva nu när Bonnie ändå håller mig vaken. Hon spydde ner sig själv och ville inte somna om efter det. Jag sitter här i sängen och iakttar min familj och får en sådan där overklighetskänsla ni vet. Tänk att dessa tre är mina barn. Det har jag och Bobby gjort bra (med lite hjälp på traven) Dom må vara skitjobbiga alla 3, 4 om man räknar Bobby, men jag älskar dem över allt annat.

far och son
 
Bianca
Bonnie
 
Idag har det varit fullt upp. Först var jag till läkaren med Billy för att kolla hans prickar som inte blivit bättre. Men det är bara att fortsätta smörja. Sen åkte jag och handla med barnen, ett äventyr bara det. Efter det åkte vi till min farmor och åt lunch. En riktigt krutgumma är hon, när jag blir gammal så ska jag bli som henne. Sen var det tandläkare och nu på kvällen var jag på hjärt och lungräddningskurs mest inriktat på barn. Rekommenderar jag er alla med barn att gå på.
 
 
 

Nu börjar ögonen gå i kors på mig så sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela