elenorsliv.blogg.se

Livet som trebarnsmamma till Billy samt enäggstvillingarna Bonnie och Bianca, som alla blev till genom IVF. Välkomna till oss!

Fredag

Publicerad 2016-09-02 23:24:00 i Allmänt, Billy, BonnieochBianca, Graviditet,

Här kommer ett sent inlägg från mig. Har mest glidit runt Idag.
 
Fått liten egentid och gjort naglar. 
 
 
Fick ett sms från min man med denna. Stämmer ganska bra. 
 
Har kommit på att det är väldigt skönt att både amma och ge flaska, man får ut det bästa av båda. 
 
Lilleman somna i min famn så mysigt. 
 
När barnen somnat blev det kräftor. 
 
 
Blev ett inlägg med bilder idag, är så trött tjejerna var bråkiga inatt. Håller tummarna att denna blir bättre. 
Snart är det 1 år sen jag fick en kemisk graviditet, men tänk, det var nog meningen, allt sluta så underbart bra tillslut.
Hoppas ni haft en bra fredag. 
Kram 

Kommentarer

Postat av: JUNITJEJ

Publicerad 2016-09-07 20:40:40

Vilken snygg klocka! Var har du köpt den?

Svar: Den är från Gant. Köpte den i en klockaffär i Uppsala. Kom inte ihåg vad den hette.
Elenor Bodin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela