elenorsliv.blogg.se

Livet som trebarnsmamma till Billy samt enäggstvillingarna Bonnie och Bianca, som alla blev till genom IVF. Välkomna till oss!

Shopping i huvudstaden

Publicerad 2016-09-15 23:25:00 i Allmänt, BonnieochBianca, Shopping, vardag,

 
 God kväll.
Idag har shopping i vår fina huvudstad stått på menyn. En helt underbar kaosdag med underbara människor. Kan nog säga att vi fungerarde som preventivmedel för vissa människor när alla tre barnen satt igång och skrek samtidigt. 
 
En supergodlunch på Strandvägen 1
 
Söta Lily
 
 
Bianca var inte nöjd, så jag fick lov att köpa en bärsele. 
 
 
Bonnie ligger där under någonstans. 
 
Tur jag köpte bärsele så jag fick med allt. Förstår inte varför folk skrattade åt oss. 
 
Sneak Peak på lite av det jag shoppat idag. 
 
God natt på er! 

Kommentarer

Postat av: Susanne

Publicerad 2016-09-16 14:43:09

Tack för en mysig dag💕Det måste vi göra om!
Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela