elenorsliv.blogg.se

Livet som trebarnsmamma till Billy samt enäggstvillingarna Bonnie och Bianca, som alla blev till genom IVF. Välkomna till oss!

Stressig helg

Publicerad 2016-09-05 22:02:00 i Allmänt, Billy, BonnieochBianca, vardag,

Ny vecka nya tag! Helgen har varit helt galen på ett bra sätt, men har knappt hunnit andas. På lördagen var det först kalas för mosters stora tjej Joline som blir 5 år (!). Fattar inte var tiden tog vägen. Hon och jag har en speciell relation, det kommer jag också skriva om senare, för det är väldigt jobbigt för mig att skriva och dela med mig av, så det måste jag samla mod till.
 
 Jag, Joline och Billy
 
Kalaset var i skogen, så smart och mysigt. Ni som varit på barnkalas vet att det lätt kan blir lite smått kaotiskt med massa sockerhöga barn och efteråt brukar huset var oigenkännligt och dom flesta leksakerna har fått åka till leksakshimlen. Nu märktes knappt inte barnen och dom lekte jättefint.
 
Korv med bröd och fika bjöds det på
 
Jag säger bara tack gud för att det finns smink, på hela helgen sov jag max 5 timmar för lilla Bianca hade ont i magen.
 
Billy boy med sina kompisar på skattjakt.
 
Efter kalset var det bara att svida om vid bilen och gå på dop luktande som en grillkorv.
 
Ett underbart dop för sötaste Isabell
 
 Bonnie och Bianca höll stilen
 
På kvällen åt vi hos några vänner.
 
Söndagen började dansen igen för Billy, han tycker det är så kul. Efter det var det minisim sen var det dags för kalas nr 2 det hölls för Billys fina kusin Ellie som blev 4 år. Sen åkte jag och handla själv med 3 trötta barn och det är ett projekt.
 
Mammas danskille
 
Ellie 4 år.
 
Allt detta på en helg plus två nätter med minimalt med sömn, behöver jag säga att jag tokdäcka på soffan efter jag lagt Billy.
 
Idag har jag plockat lite. Visst är det konstigt hur man hinner röra till så mycket när man bara är hemma och vänder. På eftermiddagen kom syrran och vi hade så mysigt.
 
Bra med systrar, hon hjälpte mig att vika lite tvätt som jag inte hunnit med.
 
 Tjejerna körde John deere style idag=nöjd pappa och bror, mindre nöjd mamma.
 
Kram på er.
 
 

Kommentarer

Postat av: Susanne

Publicerad 2016-09-07 15:51:55

Fina ni❤️Stoor kram på er!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela