elenorsliv.blogg.se

Livet som trebarnsmamma till Billy samt enäggstvillingarna Bonnie och Bianca, som alla blev till genom IVF. Välkomna till oss!

Tråkigt besked

Publicerad 2017-04-26 21:55:27 i Allmänt, Billy, Sjukdom, vardag,

Hej alla fina.

Nu var det väääldigt längesen jag skrev här. Tiden bara försvann. Det har varit en intensiv tid med barnen, men nu känns det som vi håller på att landa lite. Jag sa just till Bobby att nu är det en harmonisk tid med barnen, Billy är lugn och tjejerna är nöjda nu när dom kan sitta och röra sig själva. Det är väl lugnet före stormen. ;) 

 

 Billy älskar att leka med sina systrar. 

För några veckor sen var vi och röntgade Bonnies njurar eftersom hon har haft flera urinvägsinfektioner. För några dagar sen fick vi beskedet att hennes vänstra njure var skadad. Jag vet inte riktigt vad det innebär mer en att det kommer bli massa undersökningar framöver. Jag vägrar att googla för det brukar bara skrämma upp mig. Vi ska träffa läkare om 2 veckor och då hoppas jag få svar på mina frågor. Det finns inget värre än när ens barn är sjuka, men försöker att inte oroa mig, hon är pigg, glad och älskar mat så hon känns inte så sjuk. 

Bonnie 

Sov gott mina vänner så håller vi tummarna för att jag får en stund över imorgon för att skriva några rader.

Kommentarer

Postat av: Susanne

Publicerad 2017-04-26 22:38:41

Sötisarna❤️

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela