elenorsliv.blogg.se

Livet som trebarnsmamma till Billy samt enäggstvillingarna Bonnie och Bianca, som alla blev till genom IVF. Välkomna till oss!

Ambulans

Publicerad 2017-07-28 11:57:31 i Allmänt, Sjukdom,

Det blev inte alls som jag hade tänkt mig igår. Jag hade tänkt skriva ett härligt inlägg om Bonnie och Biancas 1 årsdag. Dagen började bra men sluta i katastrof då min mage valde att kollapsa så jag fick åka ambulans prio 1 till akademiska. Ska skriva om 1 årsdagen senare och vad som händer med mig. Men nu är jag så neddrogad så jag vet knappt vad jag heter, ville bara berätta så ni vet. Är så ledsen och trött på att vara på sjukhus. Men det kommer bli kalas imorgon eftermiddag iallafall för jag tänker skriva ut mig själv, aldrig att mina barn ska bli lidande bara för att jag är sjuk. Är så jäkla glad att det är jag som är sjuk nu och inte mina barn.

 

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2017-07-28 14:13:57

Stor krya på dig kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela