elenorsliv.blogg.se

Livet som trebarnsmamma till Billy samt enäggstvillingarna Bonnie och Bianca, som alla blev till genom IVF. Välkomna till oss!

Frågestund

Publicerad 2017-07-31 18:36:21 i Allmänt, Sjukdom,

Hej babes.
Här är läget oförändrat. Ont som satan emellan åt så jag håller på att smälla av och jag har inte kunnat äta sen i torsdags. Saknar familjen så jag håller på att bli tokig. Varit mycket tårar idag, känt mig så liten rädd och ensam. Men som tur är kommer Bobby och Billy ikväll.
 
Jag tänkte be er om en liten tjänst så jag får tänka på något annat ett tag, jag tänkte ha en frågestund. Ställ vilken fråga du vill i kommentarsfältet så svarar jag på alla frågor i ett nytt blogginlägg. 
Hit Me!
 
Vad säger ni om årets höstmode?
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-07-31 19:01:02

Hej! Har 2 frågor ang tvillingar :) 1. Om man ska ta båda två ensam på tex natten. Hur räcker man till? Hur tröstar man om båda är ledsna samtidigt? 2. Allmänt bästa tipsen första tiden med två små? Krya på dig. Kram!

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-07-31 19:07:38

Har följt dig ett tag o vilken kvinna du är såå stark ... vill fråga vad ör det med din mage varför är du inlagd ...hur mycket hjälp får du hemma för att hinna med 3 barn hem o allt hur lyckas du ändå se så fin snygg fräsch ut ...krya på dig o kram

Postat av: Radiohandlarfru

Publicerad 2017-07-31 20:05:16

1 Har du gått någon inredningsskola? Du har det då fint hemma men du kanske är självlärd.
2 När du inreder ett rum, tänker du då först känsla/stil eller funktion?
3 Jag har själv fem barn (men inga tvillingar men det har grannen och dom är ju mer än två i hyss och påhitt för dom förstår varandra utan att säga ett pip....telepati??) och stöter ju ofta på känslan av att jag inte kan räcka till... lite som du skrev med storebror som ville spela spel med dig. Jag känner inte dåligt samvete över att säga Lek själv men.... jag kan ju ändå ibland fundera på ett intellektuellt plan över hur barn som växer upp med mycket egentid påverkas. Jag tycker ju att det är karaktärsdanande och bra för mina barn att få komma på saker själv men du verkar bekymrad över att inte hinna med. Nu till frågan. Tror du det finns forskning i vad som är ok med egentid för barn? Och varför är det så vanligt att vi mammor ska leka med våra barn idag? Min mamma lekte verkligen aldrig med mig när jag var liten. Hmm... denna sista fråga är ju lite mer allmän... och jag förväntar mig inte att du ska ha ett svar. Men. Det vore spännande att höra dina funderingar och tankespröt i frågan. (Följdfråga. Hur gammal är storebror?)

Och tack för allt fint du skriver. Och krya på dig.

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-07-31 20:40:30

Hej tänkte först av allt säga du/ni har 2 underbara döttrar o son,kanon söta.hur är det med Blanda? Hjälper hennes medicin? Har du haft problem m magen från när du var liten? Vad kul m Bonnie som tagit 6 steg👍😊jag har en dotter Alicia 9 månader hon håller på o ställer sej upp nu, det är så kul o se allt nytt som händer varje dag.jag hoppas att du kryar på dej snart o kommer hem till familjen. Ha det så bra. Kram!!

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-07-31 20:40:31

Hej tänkte först av allt säga du/ni har 2 underbara döttrar o son,kanon söta.hur är det med Blanda? Hjälper hennes medicin? Har du haft problem m magen från när du var liten? Vad kul m Bonnie som tagit 6 steg👍😊jag har en dotter Alicia 9 månader hon håller på o ställer sej upp nu, det är så kul o se allt nytt som händer varje dag.jag hoppas att du kryar på dej snart o kommer hem till familjen. Ha det så bra. Kram!!

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-07-31 22:04:17

Hej, Dem fina klänningarna som flickorna hade på 1 års dagen, var är dem ifrån?

Postat av: Camilla

Publicerad 2017-07-31 22:37:31

En riktigt stor krya på dig kram😉. Hur går det för dottern med hennes anfall, håller tummarna att det lugnar sig med medicinen snart? Börjar Billy förskoleklass nu eller hur gammal är han?? Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela