elenorsliv.blogg.se

Livet som trebarnsmamma till Billy samt enäggstvillingarna Bonnie och Bianca, som alla blev till genom IVF. Välkomna till oss!

Man ska ha husvagn

Publicerad 2017-07-15 00:39:00 i Allmänt, Semester,

Nu har vi åkt på semester med husvagnen och precis kommit till en camping nära Gränna. Jag som var så mot att skaffa husvagn, jag var minsann ingen campare. Men så fel jag hade. Älskar att campa. Så praktiskt när man ska semestra med barn. Bara packa i allt i husvagnen så är allt med och vad mycket man får plats med. Så det får bli dagens tips, skaffa husvagn, haha. 

 
 Allt har gått över förväntan, alltid när man ska någonstans så brukar det vara kaos, men inte idag konstigt nog, allt flöt på och jag hann till och med göra storkok så vi kunde ta med lite matlådor. Barnen skötte sig exemplariskt i bilen så semestern började bra. På söndag åker vi vidare till Tylösand. 
 
Byte bilbarnstolar igår och B&B älskar dem. 
 
Glad Bianca 
 
Glad Bonnie 
 
Billy var också glad, även om det inte syns på bilden.
 
Installerade och klara och tjejerna sover så gott med varandra och Billy snarkar i sin säng så jag och mitt stora B tar ett varsitt glas vin. Har jag sagt att jag älskar semester.

Kram

Kommentarer

Postat av: Susanne

Publicerad 2017-07-15 00:47:23

Ha såå mysigt nu

Postat av: Anna!

Publicerad 2017-07-15 09:11:37

Åh vad mysigt ! Vi funderar också på husvagn, men har också alltid tänkt att jag inte är en campare :) vad har ni för husvagn? Och hur stor, vi är också 2 vuxna och 3 barn :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela