elenorsliv.blogg.se

Livet som trebarnsmamma till Billy samt enäggstvillingarna Bonnie och Bianca, som alla blev till genom IVF. Välkomna till oss!

Härlig söndag

Publicerad 2017-05-21 22:02:22 i Allmänt, Billy, BonnieochBianca,

Här har ni en trött Elenor. Haft en riktigt bra helg. Idag har vi varit på Go-kart tävling hela dagen. Himla roligt och jag fick tillbringa den med min man, vet inte när vi senast hade en dag tillsammans. Barnen älskade det alla tre. 

 Häftigaste på tävlingen. 
 
Snick snackar lite mellan heaten 
 
 
Hejarklacken 
 
Bianca 
 
 
Vad skulle jag göra utan min ergobaby? Bonnie blev jätteledsen, ville inte vara nere på marken, inte i vagnen och inte att jag höll henne i famnen. Satt henne i selen och hon somnade på en gång. 
 
 
Coola killar
 
Kärlek. 
 
På kvällen hade Billy fotbollsträning men tyvärr så hade jag inget batteri på min mobil så det blev inga bilder. Är så imponerad av honom. Vilket skott han har och han kämpar som bara den. 
 
Nu ska jag föröka hålla mig vaken och heja på Sverige i Hockeyn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela