elenorsliv.blogg.se

Livet som trebarnsmamma till Billy samt enäggstvillingarna Bonnie och Bianca, som alla blev till genom IVF. Välkomna till oss!

Svettigt

Publicerad 2017-05-04 21:05:33 i Allmänt, BonnieochBianca, vardag,

Goder Afton

Men vädret alltså 😍 Med maj kom våren ☀️

Igår var det full rulle först var vi på tvillingträff. Vi var bara fem mammor, låter inte så mycket, men det är ju då faktiskt 10 barn som nu börjat krypa runt och resa sig mot saker. Svettigt värre. 

 Kul att följa med dom större killarna på upptäcksfärd.
 
 
 

Tog sen en härlig Lunch i solen på stan med Åsa som sedan följde med och hjälpte till på babysimmet. Tur jag har henne och hennes dotter Linnea, dom har räddat mig många gånger.  På kvällen plocka vi fram studsmattan, ett säkert vårtecken. 

 

 

Idag har vi haft en lyxdag. Var till Susanne och fikade med Amanda. Det är verkligen energi för mig, vi sitter och snackar skit och inredning och allt mellan himmel och jord. 

 Lyxfika

 

Jag har börjat insett att jag kommer få det svettigt med barnen, ikväll reste sig Bianca mot tripptrapp stolen och ramlade och slog bakhuvudet mot stolsbenen medan jag tröstade henne så såg jag hur Bonnie reste sig mot gåstolen som rullade iväg så hon slog i näsan och panna i golvet, det gick så fort, jag hann inte fram så där satt jag på golvet med två hysteriska barn och en famn. Blir kanske till att skaffa hjälmar. 

Utsikten från där jag bloggar, hur lycklig blir man inte. 
 
 

Nu ligger barnen och jag ska börja det trevliga jobbet med att sanera köket. 

Kram på er!

 

Kommentarer

Postat av: Susanne

Publicerad 2017-05-05 12:43:07

❤️❤️❤️

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela